Niin se vain on ja menee. Aika fantastista. Ikinä ei lopu mahdollisuus siitä, että voisi aikuisten oikeasti oppia uusia asioita tai kokea. Eilen kävin ekaa kertaa tälle kesää uimassa. Tänään suutelin juuri täysi-ikäisyyden tavoittanutta nuorta miestä ekaa kertaa pariin päivään. Tapailen niin nuorta ekaa kertaa elämässäni. Ja se on hänelle eka kerta kuin tapailee ketään. Tänään ajoin ekaa kertaa roimaa ylinopeutta. Eilen ajoin ekaa kertaa punaisia päin. Huomenna menen ekaa kertaa tekemään työtä johon toukokuun lopulla valmistuin. Äsken tein ekaa kertaa Samkya meditaatio tanssia. 45 minuuttia. Shu. Shu. Teki kerrassaan mahtavuutta.

Olen hämmentynyt tästä yhdestä pojasta. Pelottaa, sillä koska se on eka kerta, että tulee tapahtumaan suuria. Suuntaan jos toiseen. Itse olen tälläinen paatunut kaiken nähnyt neljä vuotta vanhempi ämmän reukale joka voi särkeä isostikkin sydämmen. Ekaa kertaa. Mutta silti, en ole kokenut vastaavaa parin vuoden tuijotusta. Eka kerta. Ekaa kertaa olen tapaillut miestä viikon ja emme ole nukkuneet yötä yhdessä, harrastaneet seksiä tai vastaavaa. Ekaa kertaa menen päivän kerrallaan. Ekaa kertaa olen menossa kouluun jossa "ihastukseni" on. Ekaa kertaa olen menossa oikeaan järkevään kouluun. Olin viikonloppuna ekaa kertaa uudistetussa entisessä työpaikassani töissä. Otin yhteyttä tuntemattomaan ihmiseen sillä hän oli niin hauska - ekaa kertaa. Yleensä rypistän paperilaput numeroineen roskiksen pohjalle. Kiitos nam. Ei kiitos. Ekaa kertaa olen menossa ehkäpä treffeille helsingissä. Ekaa kertaa käytin hienoa kassakonetta ja opin.

Kaikkeen on aina se eka kerta ja JESTAS, ihastuttavaa on se!